RED IS THE NEW BLACK

18.8.18


Hlásim , že tieto boty sú úplne mega !!!
Aj keď podľa titulnej fotografie článku ich nemáte možnosť vidieť, rozhodne prerolujte článok až do konca. 



Pôvodne som mala v hlave úplne inú predstavu, následne som objavila tieto boty, ktoré sú inak jediné biele topánky ktoré sa u mňa nachádzajú. 
A keďže mám taktiež plný šatník čiernych handier, rozhodla som sa ich vložiť do nákupného košíka.



Keď prišla objednávka, nebola som doma, tak ma stihli vystresovať, že tá podrážka vyzerá byť taká menšia, a nie sú si istí, či mi budú dobré. 
(Takže som tŕpla v tomto „strese“ ešte ďalšie 3 dni, kým som si ich mohla vyskúšať)
Nakoniec však sadli ako „riť na šerbeľ“ ale keby boli o pol cm menšie, tak by som asi plakala :D



Ale už sa (veľmi relatívne) teším, keď sa malililinko ochladí (mne stačí aj 20 stupňov) a môžem ich začať statočne nosiť aj do práce.




Šaty sú samostatná kapitola.
Za posledných pár mesiacov mi pribudlo celkom pekné číslo šiat v skrini. 
Takéto výrazné však nemám ani jedny, a keďže som u seba postrehla, že „ red is the new black“ tak som ich vyskúšala.

 (Áno na ilustračných fotkách na nete vyzerali top, ja však nie som 176cm vysoká modelečka)







Ako sa vám pozdáva takáto (možno) nezvyčajnejšia kombinácia?
(baleríny neznášam a sandálky by boli veľké klišé)


Plus ešte pridávam bonusové fotografie, ktoré sú proste najviac #me 



Ak by ste si chceli kúpiť šaty alebo botky stačí kliknúť TU pre šaty. 
Botičky sú už bohužiaľ vypredané, ale ak by ich opätovne naskladnili, pripájam odkaz TU.  

You Might Also Like

0 komentárov

Bloglovin

Follow

Subscribe