SHINE BRIGHT LIKE A..

17.7.18





Cez víkend som si oficiálne prekutrala šatník. 

Dobre, nerobila som inventúru, ale zbežne som očami pobehala všetky skrine a prišla som na to, že okrem žltého svetra z H&M, ktorý ste ešte nemali možnosť vidieť na blogu, sú tieto šaty mojím druhým kúskom v šatníku. 

Aj keď som si objednala veľkosť 34, čakala som, že budú na bokoch trošku voľnejšie, ale poviem vám je to hotové umenie naštelovať sa na fotky tak, aby vám nebolo vidieť bruško v štvrtom mesiaci po dobrom obede. 



Po tomto článku, som skúsila opäť kombináciu bez čiernej farby, aj keď ako vidíte, nevyšlo mi to úplne #noblacktoday a musela som pre pokoj v mojej duši zobrať aspoň čierny klobúk (ktorý má mimochodom xy rokov a nosila ho ešte moja #mummy) a kabelku. 



A čo by to bolo za #colorful kombináciu bez inej žiarivej farby? 
Športové botky od pumy sú láska. Už som s nimi cupitala aj dvakrát do práce a samozrejme, špička na pravej botke by vedela rozprávať, keďže už ju môžem drhnúť prípravkom proti špine. 
(Nie, neviem kedy sa mi to podarilo)











Ak by ste nepostrehli, pridávam linky na jednotlivé vecičky:

Ako sa vám pozdáva combo pink and yellow?
 Poprípade s akou farbou by ste skombinovali žltú aby to bolo celé fajnovo výrazné? 

You Might Also Like

2 komentárov

Bloglovin

Follow

Subscribe