WHEN ONE FACE IS NOT ENOUGH

27.9.18


Dnes začnem hneď k veci. Toto tričko je úplne mega.
 Mala som silnú potrebu vám ho hneď po doručení ukázať.
Keď som ho teraz pozerala na e-shope, už som ho v ponuke nevidela. 
Ale mám pre Vás malé prekvapko → jeden z vás bude môcť rovnaké tričko vyhrať a mojom IG už čoskoro, takže sleduj poctivo ! :) 


Môj osobný fotograf sa však na týždeň vyparil do Edžypta, a preto som musela hodiť psie oči na #mum(inu) - a tá ne-zná-ša , keď ma musí fotiť :D


Zistila som však,že keď jej nastavím sériu snímok a nefotíme staticky, tak za 12 minút máme všetko hotové a ona nestratí nervy v zmysle " bože čo ešte chceš".


Mules shoes, ktoré vidíte na foto nájdete taktiež na e-shope factcool.com.
 A napriek tomu, že som sa trošku obávala, ako budú sedieť na nohe, keďže sú vpredu zúžene, musím povedať, že su skvelé. 
(Už aby bolo znova 35 stupňov, začína mi to chýbať)









Aby ste však boli v obraze (viac ako Mona Lisa), sukňa, ktorú vidíte na foto sú v skutočnosti šaty. 
Košeľové šaty alebo niečo podobné. 
Sú z Monki ale ja ich mám za pár eur zo sekáča a v budúcnosti (zrejme až v lete) im venujem osobitný post, keďže si to zaslúžia. 



Čo hovoríte na takéto polovičné DIY kombo? 


You Might Also Like

0 komentárov

Bloglovin

Follow

Subscribe