WEAR STRIPES OF EVERY STRIPE

7.9.18


Tieto  megasuprdupr fotky sme dokumentovali minulý víkend. 

A hneď na úvod musím povedať, že ďakujem môjmu tatušovi za buzeráciu, keďže
som chcela čosi iné, než aké obrázky tu boli doteraz.
V praxi to preibehalo asi štýlom "No však sa hýb...nestoj stále..stále rovnaká póza..nedávaj si tu ruku stále do vlasov !! " 



Pásikové sáčko je inak z H&M, mohla som mať asi o číslo menšia ale už som ho v rámci kutrania salesov nenašla. 
Čo ma však mrzelo viac je, že asi dva týždne po nákup som zistila, že k tomu boli aj kostýmové gačure. 
Nuž..tak nabudúce. 




Čím sa však idem pochváliť sú tieto parádne botičky. 
Objavila na dovolenke v ITA, a keď som ich ukázala na schválenie mojej polovici tak kukol na mňa, či to akože naozaj myslím vážne. 
Tak ešte som deň či dva dumala, prudko, veľmi prudko moc, a nakoniec ich pokladám za najlepšiu kúpu asi za posledného pol roka. 
Obchod vám odporučiť neviem, keďže nejde o žiadnu špeci značku, ale už na mňa vyskočila reklama cez FB aj na nejakých slovenských e-shopoch. (obávala som sa toho, kedy to príde aj sem :D)



A toto je asi najobľúbenejšia foto z celej série. 
Aj keď vraštím čelo a tie moje klaviristické prsty polomŕtvej zombie vyzerajú komicky..ale je to taký ten  #streetstyle.




Čo ty na to, moje zlato ? 
Podeľte sa so mnou v komente (konštruktívna kritika je vítaná) 


You Might Also Like

1 komentárov

  1. Wynn buffet - Drmcd
    Wynn buffet · 익산 출장마사지 All-you-can-eat buffet · Breakfast: from $38 진주 출장안마 · Lunch: 시흥 출장샵 from $38 · Dinner: from $53 밀양 출장마사지 · 안양 출장샵 Dinner: from $75 · Dinner: from $50

    OdpovedaťOdstrániť

Bloglovin

Follow

Subscribe