WEIRD WITHOUT BLACK ?!

17.5.18


Ako som vám už spomínala v tomto článku, ružová nebola veľmi, veľmi dlho súčasťou môjho šatníka. Na základnej škole (ako si matne pamätám vďaka "úžasným" triednym fotkám, som nosila zvyčajne zemité odtiene, khaki, hnedú či oranžovú. A úprimne, keď sa snažím loviť hlboko, naozaj hlboko v pamäti, absolútne nemám tušenie, kto mi v tomto období vyberal v obchode veci. 
Vôbec si na to nespomínam, ale ja som to určite nebola. 

(#Mummy keď budeš čítať tieto riadky, kľudne mi daj nejaký ten #feedback :D)  
 Neskôr na strednej to bola prevažne čierna, šedá, fialová, či červená a tieto odtiene mi akosi zostali dodnes. Trištvrte mojej skrine si delí čierna, šedá, biela a bordová. 

Keď som však v New Yorkeri zbadala toto ružové tričko, mala som srdiečka v očiach ako Tom a Jerry v animáku. Je pravda, že po odskúšaní som sa cítila zvláštne, ale tie rukávy sú úplná pecka! Aj keď veľké mínus je to, že šnúrky po bokoch sa neustále vyvliekajú, takže som si ich nakoniec priviazala na mašľu #problemsolved.

Pôvodne, som ich chcela skombinovať, klasicky, s čiernymi skinny džínsami, avšak osud to zariadil inak, a keď sme išli "na prechádzku" (rozumej fotiť a popritom si rátaj kroky v mobilnej appke) nenašla som v skrini žiadne čierne džíny #whatahorrorstory.

Tak som to riskla...

 a konečný výsledok si môžete pozrieť dolu.    






tento ↓ záber je môj #fave za posledné mesiace 




keď chceš silou mocou ukázať, že áno, tento top má rozšírené rukávy 
(ak by si to niekto doteraz náhodou nevšimol) 








keď si predstavím, že pred 5 mesiacmi som tie vlasy mala o minimálne 13,47 cm dlhšie.. #missmyhair aneb keď chceš odstrihnúť 10cm, reálne slečna zameria 13 a odšmykne 15 
-_- 



nie, toto ↓ nie je tá istá foto čo tu už bola.. ale sú podarené O:) 




Čo hovoríte na takúto #withoutblack kombináciu? 

Chvíľu mi trvalo, kým som si zvykla na to, že som nejaká moc... "svetlá". 
Ale nebolo to zlé. 
A mám pocit že s modrými džínsami tá farba vynikla ešte viac. 
(alebo to bude len tou famóznou hlohoveckou džungľou za mnou)

top - New Yorker
jeans - Pull & Bear
shoes - #madeinchina

You Might Also Like

2 komentárov

Bloglovin

Follow

Subscribe