COACHELLA 2018

9.5.18



 Keďže sa nám pomaly, ale isto blíži leto a s ním aj množstvo hudobných festivalov, vybrala som si pár outfitov z tohtoročnej Coachelly, ktoré by vás mohli inšpirovať pri kombinácií jednotlivých kúskov. 
Až teraz, ako sa spätne pozerám na obe hotové ilustrácie, všimla som si, že na oboch mi dominuje čierna a žltá farba. #Allblack outfity sú zvyčajne tie, ktoré ma hneď upútajú. Spolu so žltou, či červenou vytvoria mega kontrast. Ak neveríte, presvedčia vás hotové ilustrácie. 

Na prvej kresbe je zachytená Caro Daur (@carodaur), nemecká blogerka, spolu s kamarátkou Soniou (@itsnotsonia).  



Okrem nich ma zaujali blogerka Camila Coelho (@camilacoelho) a modelka Gizele Oliveira (@giizeleoliveira)


V prípade, že by ste si chceli skúsiť iný farebný stajling na festivalový outfit, pripájam aj bezfarebné skice, ktoré si môžete stiahnuť a dotvoriť podľa svojich predstáv. 

Akú festivalovú kombo preferujete vy, sukňa, šortky či maxi šaty? 




You Might Also Like

2 komentárov

  1. wow super outfity :) ja na festivaly nechodím, ale ak na nejaký pôjdem, určite hodím na seba šortky

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) popravde ani ja nie ale šortky sú určite super voľba :-)

      Odstrániť

Bloglovin

Follow

Subscribe