PINK, MORE PINK, THE MOST PINK

30.4.18


 Každý, kto ma pozná vie, že môj vzťah k ružovej nikdy príliš ružový nebol. Keď listujem v hlave vo svojom šatníku, jediný kúsok, ktorý mal výraznejšie ružové odtiene je teplákový overal, ktorý som kúpila asi pred rokom v H&M v ich „Coachella edition“, a ktorý som ešte vlastne vôbec nemala na sebe. (nezúfajte, ten čas ešte príde, blíži sa leto)
Okrem tohto kúsku mám ružové maximálne tak doplnky, a nie nejde o bižu, ale hovorím o kryte na mobil, či sluchadlách. Dokonca som mala ešte za čias intrákového života (čo nebolo tak dávno) ružový set, pohár a tanier, z umelej hmoty.

A potom to prišlo !

Najskôr sa mi veľmi zapáčili tieto Puma športové (áno ja a športové !!) tenisky a bolo to to najlepšie čo som mohla urobiť. Nemám tušenie, čo to je za špeciálny model, ale na moju útlu, chudú nohu pasujú, ako sa hovorí, ako riť na šerbeľ. 
A to doslova. 
Sama som z toho bola prekvapená a hneď som ich nosila celý nasledujúci týždeň do práce.
Športový štýl nemám veľmi v láske, a preto som sa rozhodla skombinovať mikinu, tenisky práve s touto čiernou sukňou, a taktiež, aby som trošku okresala tú prvotnú „cukríkovosť“ celého outfitu.  

A ruksak? Ten je v tomto prípade absolútna čerešnička na torte. Keď ho zbadal tatko, ihneď skonštatoval, že on  ma v tomto fotiť nebude resp. že pôjde tri metre odo mňa. Nakoniec sa ku mne statočne priznal a ešte ma dokonca sám „buzeroval“ kde a ako sa mám postaviť a že si nemám schovávať ruksak :D
Sumasumárum tento výber prekonal moje očakávania a asi začnem skúšať takéto cukríčkové looky častejšie.
Čo hovoríte na kombináciu športových prvkov s povedzme, elegantnejšími?
(a nie nenazývajme to prosím športová elegancia, tieto dve slova sú totálny oxymoron)  





















Tak čo, z ktorej farby máte husiu kožu vy? Dajte mi vedieť a možno ma do budúcna inšpirujete, čo by som mala vyskúšať.

#ad pokiaľ chceš byť aj ty cukrík, všetky veci nájdeš tu:
hoodie: HERE
shoes: HERE
backpack: HERE
skirt: NYker


You Might Also Like

2 komentárov

  1. Tá mikina je krásne, milujem combo bledoružovej a čiernej :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ja veľa ružových vecí v štaníku nemám, toto bol experiment ale mám pocit, že to celkom vyšlo :))

      Odstrániť

Bloglovin

Follow

Subscribe