THIS SHEEP IS #PURELOVE

10.4.18


V tomto príspevku by som vám rada ukázala moju novú #lásku, ktorú mi priniesol Ježiško. 

Napriek tomu, že je ako väčšina kúl kabátov na jeden gombík a rozhodne to nie je typ kabátu pre túto zemepisu šírku (a ešte pre večne zamrznutú osobu ako som ja), tak sa vám musím zdôveriť, že je skvelý! Moja ochotná #mum mi naň našila jednu cvočku pod krk a pravdepodobne ešte pribudne jedna, aby mi ho nerozfúkaval vietor a potom už bude úplne dokonalý.

S kabelkou sa spája celkom milý príbeh. Keď som bola na pohovore na pozíciu „visual merchandiser“ v jednom nemenovanom obchode, mala som za úlohu vyskladať #outfit na tému vrstvenie. Svoje veci, kabát, šál a aj túto kabelku som si zavesila vedľa pokladní na stojan a išla som behať po obchode. Keď som už mala finiš, a všetky vybraté veci boli nahádzané na stojane, stála som pri pokladniach, keď na mňa jedna zákazníčka zakričala, že kde nájde túto tašku, že by ju chcela. Tak jej hovorím, že som síce rada, že sa jej páči ale v tomto obchode ju nenájde, lebo to nie je vystavený tovar J. Čo vám budem hovoriť.. #potešilo.
(A čo sa týka pohovoru ? Ak by ste boli zvedaví, tak doteraz nemám žiadnu odpoveď..ale zrejme ma asi neprijali)  
      
coat – H&M
sweater – 2nd hand
skirt – H&M
belt – 2nd hand
socks – Happy Socks  
shoes – Deichmann
bag – Tally Weijl 

Inak, fotky s drdolom veru často nezverejňujem, mám z toho nejaké zvláštne pocity, ani sama neviem prečo (asi sa mi len na mne nepáči, aj keď tento je ešte celkom vydarený) tak sa pokochajte!















You Might Also Like

0 komentárov

Bloglovin

Follow

Subscribe