VICTORIA'S SECRET x BALMAIN 2017

8.12.17






Rozmýšľala som, aký ilustratorský článok vám sem postnem medzi prvými.


Keď som však uvidela zábery z prehliadky Victoria's Secret 2017 , konkrétne časť vytvorenú v spolupráci so značkou Balmain - mala som jasno.
Kombinácia čiernej (mojej #fave farby) a červenej, kopec vybíjaných aplikácií, rockový / punkový look = pre mňa top.   
Vybrala som si niekoľko zaujímavých (konkrétne 6 fitov, 4 skice a 1 bonus) outfitov, ktoré som vám hodila do #illustrated podoby.

↓ MARTHA HUNT & STELLA MAXWELL ↓

ADRIANA LIMA ↓

 
ROMEE STRIJD (po 3 návštevách solárka aneb #keďsaminieFixa) & JASMINE TOOKES ↓

DEVON WINDSOR ↓
PS: Ktorá sa vám páči najviac?
Keď som našla foto Marthy a Stelly, hneď som vedela, že to bude #láska. Nechápte ma zle, ide o to, že keď objavím nejakú foto, ktorú by som chcela zilustrovať, tak proste cítim, že táto sa mi podarí viac, ako iné ( #7thsense ).

Ešte jedna bonusová skica, ktorá síce nebola v spolupráci so značkou Balmain, avšak keď som si pozerala fotografie z prehliadky, tak táto bola moja srdcovečka na prvý pohľad! ♥
GIZELE OLIVEIRA ↓

Ak by ste si chceli vyfarbiť svoje vlastné VS modely, prikladám aj antistresové fashion omalovánky.
V.










You Might Also Like

0 komentárov

Bloglovin

Follow

Subscribe