MORE THAN AUTUMN LESS THAN WINTER

27.11.17




Môj prvý článok #ever
Teda môj prvý článok na mojom vlastnom (prvom) blogu. 
Je pre mňa ťažké napísať vám niečo zmysluplné, keď viem, že pod tým bude podpísané moje meno.

Týmto zdravím moju #mummy, ktorá to tu celé prešmejdí akonáhle sa sem dostane cez odkaz v instaprofile. 

A teraz k pointe.
Keď mi napísala Lucka s tým, že ak by som mala záujem, pošle mi jednu zo svojich handmade čeleniek, mala som zmiešané pocity, keďže som nikdy nič podobné nenosila. Čelenka mi prišla, jednoduchá, čierna bez zbytočných kamienkových srandičiek - vyskúšala som ju a odvtedy ju nosím asi mesiac či dva stále na hlave a odporúčam ju všetkými desiatimi. Najmä keď ešte nie je vonku -10, je to super alternatíva, ktorá nepokazí účes tak, ako niektoré čiapky.

Foto boli robené na prelome októbra / novembra, takže som som mohla na seba hodiť myší kožíšek z F&F, ktorý vyzerá veľmi huňato, avšak vďaka "praktickému" zapínaniu ho prefúkne z každej strany. Čo už, #stajling musí byť. A fajnové bagandžoidné botky som objavila v CCC - atypický vzhľad je podľa mňa top ! 

Akú máte skúsenosť s čelenkami, kožúškami a podobnými #halfzimnými outfitmi?
(Najmä čo sa týka funkčnosti ich zateplenia)
Konštruktívnu kritiku privítam v komentároch


V. 
    
táto je jednozančne moja #fave

↓ lebo nie každý deň je #piatok ↓ 





↓ keď ti v strede prudkého #photoshootingu začne kývať starký z ulice ↓




fur coat → F&F / jeans → Forever 21 / shoes → CCC shoes & bags / 

knit headband → @pahulyiova.lucia 

and @happysocks 

photos → Romana Lichtenberková a.k.a #cousin

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Krucipísek! Aké ťažké je napísať objektívny komentár :D Proste "cousin" len sucho ob-(sub)jektívne konštatuje, že to nemohlo vyjsť lepšie O:) Everything is perfect :-* Sme hrdí na svoju foto-art-umelkyňu :-*

    OdpovedaťOdstrániť

Bloglovin

Follow

Subscribe