PINK COTTON CANDY

26.6.18





Keď som bola malá Viktória, (nie že by som teraz bola nejako extra veľká) ale keď som bola v rozmedzí 10-15 roku svojho života, tešila som sa na trhy lebo kopec stánkov.
Lebo milión prkotiniek.
Lebo si určite niečo „extra funkčné“ a najmä potrebné kúpim.
Lebo uvidím kolotoče. Áno zámerne píšem uvidím, lebo pri mojom slabom žalúdku som dala maximálne tak „húsenkovú dráhu“ a malý retiazkový kolotoč – proste nič, kde vás hádže či nedajbože točí dolu hlavou.

A samozrejme z každých trhov som docupitala domov s mini kaktusom. 
Alebo aj dvomi.



Čím som bola staršia, tým som sa trhom potom vyhýbala.
Keďže naša SŠ nemala ( a myslím, že doteraz nemá) jedáleň, musela som prechádzať cez celé mesto na obed do inej školy – samozrejme v piatok poobede..   
Preplnené mesto, všetci prehrabávajú haldy vecí v kope stánkov ,akoby tam tento rok malo byť niečo nové, iné, zaujímavé.
Pokiaľ sa dalo, vždy som túto sardinkáreň obchádzala.


Nakoniec som si však našla dôvod, pre ktorý sa vždy na trhy teším a hádate správne, ide o papoš, konkrétne aby sme boli presní, cukrovú vatu.
Boli prípady, kedy som mala „za jednu“ vo štvrtok , v piatok a dokonca aj v sobotu. A nielen jednu, raz sme dokonca s kamarátkou ochutnali všetky príchute, ktoré tam ujo mal.
Tento krát som to však zobrala striedmejšie a mala som ju len 2x dokonca aj tú istú príchuť. Usúdila som, že kontrastne bude najlepšie sedieť k outfitu červená farba, tak som zvolila jahodovú príchuť #bloggersproblems. 



Čo sa týka fotiek, tak musím povedať, že som hrdá na svoju #mummy, ktorej sa podarili takéto špičkové zábery aj napriek tomu, že to na začiatku vyzeralo dosť biedne.
„ Bože Viktória, ja ťa nebudem fotiť v podprsenke. 
Sú tu malé deti.. 
Pozri sa ako sa všetci pozerajú. Rodičia sú pohoršení..“

Bolo to zábavné, lebo ako si môžete dobre všimnúť, moja obdarená hruď rozhodne stojí za pobúrenie. (Neviem ,či to dievčatko za mnou na kolotoči nebolo na tom geneticky lepšie ako ja.)






Oblečko skromne, a čisto objektívne hodnotím na 5 hviezdičiek. #ad
Na počudovanie, čiernu riflovku doma nemám ešte žiadnu, takže keď som videla túto, ešte aj so zaujímavým volánom okolo, vedela som, že ju beriem.
 Podprka je úplne mega a mám pocit že je čarovná, keďže z môjho ničoho vyčarovala takmer Áčkovú veľkosť. ( Alebo som si len objednala príliš malé číslo? #letmethink )
Čerešničkou na torte sú kvetinové členkovéčižmičky, ktoré síce vyzerajú, že sú nizučké, avšak, keďže ja vysoké botky nenosím, mala som pocit, že stojím na Evereste. Ale dala som to! Do mesta aj domov.(Ešte že bývame v centre centra.)


         
Chodievate radi na trhy?  
Máte tiež ako ja nejakú špeciálnu „kaktusovú“ úchylku?  
A čo hovoríte na takúto (možno pre niekoho) odvážnejšiu kombináciu kúskov?

You Might Also Like

0 komentárov

Bloglovin

Follow

Subscribe