DADDY'S LIL MONSTER

6.6.18

"You think I'm just a doll. A doll that's pink and light. A doll you can arrange any way you like. 
You're wrong. Very wrong. 
What you think of me is only a ghost of time. I am dangerous. And I will show you just how dark I can be."
*Harley Quinn*

Toto je asi najvhodnejší výrok, ktorý najlepšie definuje sériu nasledujúcich fotografií. Nevedela som sa dočkať, kedy vám všetky tieto fotky ukážem, pretože zo všetkých doterajších #fashion článkov (áno ja viem, dajú sa zrátať na prstoch dvoch rúk a dvoch nôh), je tento rozhodne môj naj!

Keď som to tričko našla 1x, hneď ma zaujalo, avšak to, že je z komixovej série Suicide Squad som zistila, až keď som ho pozerala asi tretíkrát. Čo vám budem hovoriť.. ja som taký detailista, že pokiaľ nezmeníte farbu vlasov z blond na fialovú, tak je veľmi malá pravdepodobnosť, že si na vás nejakú zmenu vôbec všimnem. 
(#malasombyťchlapec)

Každopádne očká mi zasvietili a predstava jeho kombinácie bola jasná – sukňa, copíky a niečo veľmi #cute, takže strelnú zbraň (po vzore Harley Quinn) som vymenila za bublifuk, a môžem vás maximálne tak teleportovať cez bubliny do Unicornlandu.

Čerešničkou na torte v tomto prípade sú botičky, a keďže ja som veľmi hamižný človek, pokiaľ ide obuv, tak som si z tohto typu vybrala hneď dve farebné kombinácie a ako inak ich trošku #crazy skombinovať, ak nie obe farby naraz?

Infantilnejšie ako na týchto fotkách, som už veľmi dlho nevyzerala a tie dva copíky zrejme začnem praktizovať častejšie. Zastávam názor, že keď žijete v dobe, kedy 15 ročné dievčatá vyzerajú na 25, musí tu byť ja niekto, kto to potiahne zas opačným smerom no nie?  






Inak všetky veci, čo mám na sebe, okrem opasku, ktorý je zo 2nd handu, nájdete na tomto eshope – a musím jednoznačne vyzdvihnúť tento ruksak – totálne skvelý! Viete, že mám rada čiernu farbu a toto bola #láska na prvý pohľad – sofistikovaný, nepreplácaný a myslím, že keď ho vytiahnem za 15 rokov, stále budem #in.    





















Pridávam aj linky, pokiaľ by ste mali záujem o jednotlivé kúsky:

   

You Might Also Like

2 komentárov

Bloglovin

Follow

Subscribe