LET IT SNOW

20.2.18


 Toto budú asi jediné fotografie so snehom, ktoré u mňa tento rok uvidíte. 
Fotky vznikli počas Vianoc (tuším niekedy medzi Štedrým večerom a Silvestrom), keď v Martine konečne trošku nasnežilo. Píšem konečne aj napriek tomu, že sneh a celkovo zimu absolútne nemusím a neviem prečo som sa narodila práve v tejto zemepisnej šírke, avšak sňahové fotky majú predsa len to svoje čaro.

Autorom je krev mojí krve, aka #mybro aka, @Samuel a stálo ma to pol hodinu snaženia sa a presviedčania (a ťahania ho od PC) aby sme vybehli na 10 minút von. A že to bolo naozaj len 10 minút, keďže po finiši som sa dve hodiny zohrievala v obývačke s teplým čajom.
Fotenie prebiehalo štýlom: 
"Som tam celá? Vidieť dobre farbu vlasov? Nie sú tie foto veľmi tmavé?" 
Na čo som dostala feedback:
"Choď do **** mrznú mi ruky."
Ale uznajte že sa celkom podarili! (Nie je žiadnym tajomstvom, že čo sa týka editovania fotografii, tak som horšia ako začiatočník, ale bavím sa - rozoznáte postavu a farby a to je dôležité :D)
  
A čo #dnesnosím

baretka: vintage
kabát: New Yorker (mám ho asi 3 roky)
bundička: origoš #madeinchina
džínsy: Pull&Bear
botky: H&M









z tohto článku je práve táto ↓ foto moja #fave 






You Might Also Like

0 komentárov

Bloglovin

Follow

Subscribe