(THE) RED COAT

16.1.18

Názov tohto postu je inšpirovaný termínom často používaným v jednom z mojich obľúbených seriálov (Pretty Little Liars).

Ako už aj z názvu vyplýva, najzaujímavejším prvkom (pre mňa) je kabát, za ktorý som vycálovala nehoráznu sumu (tuším to boli nejaké 2 eurá a mohli ste ho vidieť už aj na mojom instagrame TU a TU) Po veľmi veľmi dlhej dobe som mala na sebe na moje pomery dosť #colorful outfit, ktorý zaklincovala #vintage baretka z maminej skrine (má ich asi 10, takže budem vás tu postupne atakovať baretkami) a keď prerolujete na ďalšie foto, uvidíte moje nové vlasy - resp. vlasy skrátené asi o 15cm. (To je tak ,keď sa s kaderníčkou dohodnete na 10cm, vezme vám 12,5 a 2,5 ešte zarovná) 
A teraz k zvyšným fotkám..














Čo hovoríte na takúto farebnú kombináciu?

(red)coat → second hand
beret → vintage
sweather → NYker
shoes → H&M
bag → Aliexpress


You Might Also Like

0 komentárov

Bloglovin

Follow

Subscribe